Meny

Kundtjänst

Att behålla en kund är billigare än att behöva värva en ny kund. Med den utgångspunkten förstår vi vikten av att alltid vara serviceinriktade i alla lägen som kan uppstå. För oss innebär detta inte bara ett leende på läpparna utan att kopplingen mellan god service och försäljning hänger samman. Resultatet blir sänkta kostnader genom effektiv servicehantering samt att kundservice samtalen generar intäkt med ett utgångläge och fokus på försäljning och merförsäljning.

Med oss på Quality Sales som samarbetspartner garanterar vi alltid att arbeta med kundservice ur ett säljande perspektiv. Vi erbjuder ert företag utbildade kundservicemedarbetare. Med god retorik, försäljningsteknik och service vänder vi eventuella uppsägningssamtal till fortsatta lojala kunder.

När en kund oavsett ärende kontaktar vår kundtjänst, vill vi frambringa känslan att det är just dig han eller hon har kontaktat. I och med samhällets höga tempo som råder idag, finns behovet att vara tillgänglig på många fronter, som exempelvis per telefon, mail, chat eller sociala medier. Dessutom ser vi till att era kunder får kontakt med er alla dagar och alla timmar dygnet runt. Kunder som kontaktat kundtjänst i uppsägningssyfte via kanaler såsom mail, chat och sociala medier ringer vi upp och återskapar det förtroende som tidigare saknats.

Kontakta oss